baumis

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Halloween!

Av stina - 1 november 2011 23:40

Hej bloggen!
Idag har jag varit med Mathilda i sergel och tittat på bio.. Filmen sög men har inte varit på bio på en evighet! <3

Jag har även varit med Jessica och gått "bus elr godis".. Så nu har jag godis utan att behöva betala för det. Jag fick även 30 kroner. :D <3

Här kommer 2 tips till er:


Tips 1: Välj inte bio utan att ha tittat på trillern. Då får du en bättre blick av vad den handlar om och du slipper sitta och titta på en as tråkig film i nästan 2 timmar. Eller så tittar du på var dom andra tycker om filmen!! :)


Tips 2: Fortsätt att gå "bus elr godis" även fast vissa kanske tycker att du börjar bli för stor. Man får godis utan att betala och man får en mysig kväll med massor av godis! ;) <3


Ha enn rolig och läskig halloween allihoppa 

Puss & Kram <3

Stina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina - 1 december 2011 21:52

Hej! Jag vet att jag inte bloggat på JÄTTE länge på den här bloggen men det är bara för att jag har bytt! Jag har 2 andra! Tyck gärna till vilken ni tycker är bäst: www.baumis.myshowroom.se elr www.baumisen.blogspot.com !! Jag vill gärna veta så ja...

Av stina - 11 november 2011 21:28

Hej bloggen! Idag är det 11-11-11 och jag har varit i skolan som vanligt! Fått massa läxor och sånt. Men idag är det iallafall fredag som tur är. Jag är as trött och fryser soom faan.  Idag typ 15.30 började jag plugga på glosboken tyska glosor. ...

Av stina - 8 november 2011 14:06

Hej!Jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft lust! Men på lovet har jag iallafall varit sjuk :( , varit med kompisar, tittat på film (någon bio med mathilda som inte var bra och mirrors) och varit på Ullared. Det ...

Av stina - 4 november 2011 21:34

Hej bloggen! Igår och idag har jag varit i ullared/gekås!! Jag har handlat julklappar och lite kläder mm. Här kommer några bilder på det jag köpt!   Julklapparna...           och lite kläder!             collage tröja          ...

Av stina - 31 oktober 2011 11:37

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3044706/baumis?claim=9rbnpa3cmk4">Följ min blogg med Bloglovin</a> ...

Presentation


Mitt liv, Mina tankar, Mina val

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards