baumis

Alla inlägg under september 2011

Av stina - 30 september 2011 23:01

Hej!

Har precis kommit hem från en tjejmiddag med tjejerna och Tobbe hos Vilma.

Blev inte riktigt som jag hade väntat mig men bra bra början med roliga lekar.

(vann när man skulle kasta en stövel mellan bena så att den hamnar på andra sidan) svårt att förklara! 

Blev bara skit när vi körde snurra flaskan och stälde massa frågor... :(

Men i morgon är det en ny dag så ska spelahandbolls match!

Äntligen har serien börjat!

Så nu är det bara att tagga till och vinna den!


Puss och Kram

Stina

Av stina - 30 september 2011 14:08

Hej!

Har precis kommit hem från skolan!

Så skönt, äntligen fredag. Ska snart iväg till Centrum med lollo snart och köpa pressent!

Sedan blir det fest hos Vilma!!

Blev ett silverhalsband med äkta stenar i mitten.

Puss & Kram

Stina

Av stina - 29 september 2011 22:10

Hej!

Nu är klockan 10 över 10

så det är daxs att gå och sova nu för att orka

med skolan imorgon.

Slutar typ 13.40 skönt men ska till Centrum efteråt

och köpa present till Vilma som

ska ha fest!

Och jag ska vara hemma själv

men Julia (syrran) till på måndag!

Men daxs att sova!


Godnatt!

Puss & Kram <3   

Stina

Av stina - 29 september 2011 19:49

Hej!

Kom typ precis hem ifrån träningen!

Tränade med Tyseö idag och

efter träningen så hade vi lite snack om

matcherna i heljen och hur vi ska spela och inte.

Bra snack, så nu vet jag vad jag ska göra för att bättra mig!


Puss & Kram <3

Stina


Av stina - 28 september 2011 22:11

Hej bloggare!

Har precis skapat en ny blogg som jag hoppas att ni kommer att gilla den.

Kommer nog inte skriva riktigt varge dag,

men ska nog försöka skriva så mycket som möjligt,

(när jag har lust och känner för det!).

Hej då så länge!   


Puss & Kram! <3

Stina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv, Mina tankar, Mina val

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards