baumis

Alla inlägg under oktober 2011

Av stina - 31 oktober 2011 11:37

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3044706/baumis?claim=9rbnpa3cmk4">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Av stina - 30 oktober 2011 20:24

Hej bloggen!

Igår sov jessica hemma hos mig och vi hade skit kul med mycket skratt som tillslut hamnade på golvet!!! :D

Idag har jag varit lite med Jessica och varit ute och gått med Bella. Varit vid tyresö fotbollsplan och drågat en låt! Inte direct den bästa låten men den betyder ändå något och jag tänker på speciella stunder och personer när jag hör den! <3

Jag och Jessi har även tänkt att gå bus elr godis på tisdag elr onsdag! Ska bli kul men pinsamt. Det som är bra med det är att man slipper köpa godis själv utan i stället går och tigger efter andras!! Hahah..

Men har inte bestämmt mig hur jag ska klä mig än!!! Fy faan....

På torsdag blir det ULLARED och masser SHOPPING!! 

Ska bli så jäkla kul och bilen kommer att bli lite fullproppad asså! :) 


Puss & Kram <3

Stina

Av stina - 27 oktober 2011 12:06

Hejhej bloggen!

Det är snart JULAFTON.. Bara 8 veckor och 2 dagar kvar! Och jag ska ju till Ullared snart så jag ska typ handla julklappar då! Men jag vet inte vad jag ska köpa! Är det någon som har något / några tips vad man kan köpa?

Jag ska köpa till mamma, pappa, julia ( syrran) , bella och typ en kompis ! :) <3

Kom gärna med så många förslag som möjligt för behöver tips! Jag ska typ börja på korten nu! Tänkte göra i scrapbooking form typ med mycket bilder och skoj! :) <3


Så här ser scrapbooking ut! 

 

Men man kan göra det på många olika sätt med t.ex blider och papper i olika storlekar! 


Puss & Kram <3

Stina

Av stina - 27 oktober 2011 11:16

Hej svejs bloggen!

Jag har varit med min kusin på varge sommarlov i låååååång tid! Vi flyger till varandra själva och har det roligt och mysigt tillsammans. Men vi har även våra stunder då vi bråkar lite och börjar tröttna på varandra.

Men jag vill hissa dom trevliga stunderna jag har med min kusin Vi kan värkligen prata om vad som hälst med varandra!!!  

Jag ska ju även dissa och då blir det den här jäkla datorn. Den stängs av när den blir för varm (säkerhetsgrej). Men ändå!! Jag har gjort typ olika headers och inlägg på både facebook och bloggen och pluggat på glosboken... Allt möjligt. Så jag vill dissa datorn som stängs av hela tiden! 

 

 Jag gör en hiss och diss en gång per vecka så håll utkik! ;) <3


Puss & Kram <3

Stina

Av stina - 27 oktober 2011 09:56

Hejhej bloggen!

Jag har tyvärr inte så mycket att blogga om. Är sjuk och har varit det i 2 dar nu! :( Har 38.8 graders feber och ont i huvet! 

Men jag har precis gett bort några kläder till våran städerska! Gon blev as glad och stälde sig upp och började dansa! Hahah ..

Men nu får jag bara hoppas på att det blir bättre till i morrn så jag kan gå till skolan då! Inte för att jag gillar skolan men det är mycket bättre än att bara ligga i sängen och inte kunna göra någonting. I går i skolan så skulle vi i väg till en klasskompis pappas jobb och göra någon äventyrsbana, och just då blir jag sjuk :( 

Nästa vecka och det LOOOOOV! Ska bli så himla skönt! Då på torsdag ska jag, mamma och kanske Julia åka till Ullared och shoppa loss! Wiiiiho! hahaha...


Här kommer ännu en bild från i sommras! DROGBILD!

 


Puss & Kram

Stina

Av stina - 25 oktober 2011 14:09

Hej igen bloggen!

Bara så ni vet så älskar jag BIK BOK!

Jag tycker att dom har så jäkla snygga kläder. Är inne och tittar på deras kläder på hemsidan nu!

Dom har fått in så fina nya kläder nu också. I LOVE BIK BOK!

Gå in på www.bikbok.se !! :) <3


Puss & Kram <3

Stina

Av stina - 25 oktober 2011 12:36

Hejhej bloggare!

Idag har jag haft en jätte bra dag! Började 08.30 och slutade 11.30

Vi hade svenska, so och engelska! Så jäkla skönt!

Så nu är jag hemma och har precis ätit lunch. Men har ont i huvet!! :(

I morgon ska min grupp iväg till någon hinderbana på någon brandstation. Dom andra grupperna ska typ till något museéum. Ska ha med matsäck och "sport" kläder. Ska bli kul! Men våran film är inte klar och den ska vara klar till på torsdag. Kommer inte hinna! :( 


Puss & Kram

Stina

Av stina - 24 oktober 2011 16:30

Hejsan bloggen!

Här kommer några gamla bilder från sommaren 2011 med kusinen i Norge!


   

Snygga jag och min kusin utan för något köpcenter! 

   

Egobild på mig med Emmas glasögon!

 

Jag och Emma hemma hos henne i Norge! (snyggaste någonsin!)

 

En till egobild på på mig hemma hos Emma! 


Puss & Kram <3

Stina

Presentation


Mitt liv, Mina tankar, Mina val

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards